החזרות 

המדיניות שלנו נמשכת 30 יום.

אם חלפו 30 יום מאז הרכישה שלך, לצערנו לא נוכל להציע לכם החזר כספי או החלפה.

 

כדי להיות זכאים להחזר, על הפריט שהזמנתם להיות לא בשימוש ובאותו מצב שקיבלתם אותו. זה חייב להיות גם באריזה המקורית.

פריטים שאינם ניתנים להחזרה:
מוצרי תוכנה

 

כדי להשלים את החזרתכם אנו דורשים, קבלה או הוכחת רכישה.

 

אנא אל תשלחו את הרכישה בחזרה ליצרן.

 

החזרים כספיים (אם יש)


לאחר קבלת ההחזרה שלכם ובדיקה, אנו נשלח לכם דוא"ל כדי להודיע ​​לכם שקיבלנו את הפריט שהוחזר. אנו נודיע לכם על אישור ההחזר או דחייתכם.
אם התקבל אישור, ההחזר שלך יעובד, וזיכוי יוחל באופן אוטומטי על כרטיס האשראי שלכם או על אמצעי התשלום המקורי, כבר במועד החיוב הבא.

 

החזרים מאוחרים או חסרים (אם רלוונטי)
 

אם עדיין לא קיבלתם החזר, בידקו תחילה את חשבון הבנק שלכם.
ואז צרו קשר עם חברת כרטיסי האשראי שלכם , יתכן שייקח זמן עד שההחזר שלכם תופיע (בדרך כלל מחזור החיוב הבא).
לאחר מכן צרו קשר עם הבנק שלכם. לעתים קרובות יש זמן עיבוד לפני פרסום החזר.
אם עשיתם את כל זה ועדיין לא קיבלת את ההחזר שלכם, אנא צרו איתנו קשר בכתובת info@playzone.co.il.

 

פריטי מבצע (אם רלוונטי)
 

ניתן להחזיר רק פריטים במחיר רגיל, למרבה הצער לא ניתן להחזיר פריטי מבצע.

 

חילופי דברים (אם ישים)
 

אנו מחליפים פריטים רק אם הם פגומים. אם אתם צריכים להחליף אותו לאותו פריט, שלחו לנו דוא"ל לכתובת info@playzone.co.il ואת הפריט שלכם ל: רחוב הסחלב 11 נווה זיו ישראל רק לאחר אישור המייל.

 

מתנות
 

אם הפריט סומן כמתנה בעת שנרכש ונשלח ישירות אליכם, תקבלו זיכוי במתנה עבור שווי ההחזר שלכם .

לאחר קבלת הפריט המוחזר, אישור מתנה יישלח אליכם בדואר.

 

משלוח
 

כדי להחזיר את המוצר, עליכם לשלוח את המוצר לדואר: סחלב 11 נווה זיו ישראל

אתם תהיו אחראים לתשלום עבור עלויות המשלוח שלכם להחזרת הפריט שלכם .

עלויות המשלוח אינן ניתנות להחזרה. אם תקבלו החזר, עלות משלוח ההחזרה תנוכה מההחזר שלכם.

בהתאם למקום מגוריך, הזמן שיידרש עד שהמוצר שהוחלף יגיע אליכם עשוי להשתנות.

 

אם אתם שולחים פריט מעל 75 $, עליכם לשקול להשתמש בשירות משלוחים שניתן לעקוב אחריו או לרכוש ביטוח משלוח. אנו לא מתחייבים שנקבל את הפריט שהוחזר.

תודה על תשומת הלב צוות פלייזון 

תנאי השירות ושימוש באתר